29
مه

خدمات سئو یاسئومی

سئو چیست و چگونه به ما کمک میکند؟ راه های رسیدن به صفحه اول گوگل محدود است؟ سوالات زیادی در سئو وجود دارد که دسته بندی آن سوالات را لیست میکنیم.

  • سوالات شروع شنیدن سئو
  • سوالات شروع یادگیری سئو
  • سوالات سئو کردن اولین سایت
  • سوالات چالش خوردن در سئو سایت های مختلف
  • سوالات کارفرما در مورد سئو و خروجی آن
  • سوالات متخصص های سئو از گوگل

احتمالا در لیست دسته بندی سوالات سئو بالا، شما هم می توانید دسته هایی را پیشنهاد بدید و از طریق کامنت ها می توانید به بهتر شدن این لیست کمک کنید.

خدمات سئو یاسئومی با ساختاری متفاوت و خارج از چارچوب فکر کردن به دنبال ساختن یک پلفترم سئو در جهت کمک به همه افراد درگیر در سئو هست.

خدمات سئو یاسئومی

ساختار پلتفرم سئو بدین وسیله است که در جهت کارفرما با تلاش به گرفتن خروجی برای کافرما و بهینه کردن هزینه ها در صدد کمک به کارفرمای سئو است.

ساختار پلفترم خدمات سئو یاسئومی در ساید متخخصان با دسته بندی کردن آنها و لول بندی تخصص به دنبال عمیق تر کردن دانش سئو آنها است.

خدمات سئو یاسئومی

مزیت های خدمات سئو یاسئومی برای متخصصان سئو

مزیت های استفاده از سیستم یاسئومی روز به روز بیشتر خواهد شد چون ما حس خوبی از انجام این کار داریم و سعی داریم در تمامی کشورهای فعال در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ این پلتفرم را توسعه بدیم.

1- مدیریت زمان در سئو

مدیریت زمان برای کسب درآمد بیشتر یکی از مهم ترین مولفه های هر کاری است. در یاسئومی ما با گذراندن مسیرهای هم ادبیات شدن و تلاش در جهت مدیریت بیشتر سایت ها یادگیری ارزشمندی داشته ایم.

مدیریت زمان با انجام کارهای سئویی در پلفترم یاسئومی به شما کمک میکند تا در همه زمینه های سئو به راحتی به خودتان و سایتتان بیشتر و بیشتر کمک کنید و خروجی بهتری کسب کنید.

خیلی وقت ها یک آنالیز کوچک سئو زمان زیادی از ما میگیرید و ما با توجه به چالش هایی که داریم فرصت کافی برای آنالیز ساده را پیدا نمیکنیم.

در این شرایط کافی است درخواست آنالیز سایت را روی پلتفرم یاسئومی ثبت کنید تا در سمت متخصصان با توجه به تیم و ساختار لول بندی اعضای تسک مربوطه کار هندل شود و خروجی به صورت گزارش برای شما لیست شود.

2- خروجی بهتر در سئو

در خیلی از موارد سئو کردن یک سایت شاید در قسمتی از کار چالش داشته باشد، کافی است با درخواست مشاوره سئو چالش را مطرح کرده و به راه حل مناسب برسید.

فکر کنید قرار است تعداد دامنه های رفر یعنی بکلینک ها زیاد کنید کافی است یک درخواست در قسمت بکلینک ثبت کنید تا کسی که به صورت تخصصی دارد بکلینک ایجاد میکند برای شما هم به تعداد لازم بکلینک ایجاد کند.

هر کدام از قسمت های سئو سایت که قرار است انجام شود و فکر میکنید که بهتر است کسی دیگر آن را انجام دهد به راحتی چند کلیک و ثبت یک د خواست کار توسط تیم که خوده شما هم جزوی از آن تیم هستید انجام خواهد شد.

3- گزارش کار

در پایان هر ماه یا هر زمانی که بخواهید با یک درخواست میتوانید گزارش مربوط به یک سایت یا یک بازه زمانی یا هر مدل گزارشی که روی تسک های انجام شده سئو دارید را بگیرید.

یکی از چالشی ترین قسمت های کار سئو و خدمات سئو آماده کردن گزارش کار است و در این پلتفرم شما به راحتی میتوانید حتی گزارش های روزانه در مورد کار سایت خود داشته باشید.

در ورژن سال 1402 با توسعه اپلیکیشن یاسئومی با انجام هر تسک هم ایمیل دریافت خواهید کرد و هم پاپ آپ در مورد اطلاعات تسک انجام شده

4- قدرت هم افزایی

هم افزایی در یک سایت و سئو کردن یعنی از تمام توان تیم در یک بازه مشخص استفاده میکنیم تا به نتیجه ای مطلوب و دلخواه برسیم این قدرت تیمی یاسئومی فقط دراختیار سایت های است که برای اولین بار ثبت نام در تایید می شوند.

دلیل آن است که فقط روی یک سایت در مورد یک دسته کیورد کار خواهیم کرد و 2 سایت مختلف را برای گرفتن نتیجه یک سئو نخواهیم کرد.

برای مثال وقتی سایتی در زمینه طراحی سایت ثبت نام و تایید شد دیگر هیچ سایتی در این زمینه کیوردهای طراحی سایت کار نخواهیم کرد.

5- کاهش هزینه

مهم ترین و ارزشمندی ترین قسمت در مورد مزیت های یاسئومی کاهش هزینه ها است.دقت کنید که این به معنی کاهش درآمد متخصصان و تیم یاسئومی نیست.

براساس شایستگی و زمانی که کار میکنید میتوانید درآمد کسب کنید و افزایش درآمد شما بستگی به خودتان دارد.

همین موارد در جهت کارفرما با داشتن یک ریزتسک هزینه زیادی برای انجام آن پرداخت نخواهد کرد و درکل هزینه های کارفرما هم کاهش می یابد.

6- مزیت های دیگر

در این مقاله 5 مزیت اصلی را بررسی کردیم و این مزیت ها بیشتر هم خواهند شد.

و در مقالات دیگر به اندازه کافی در مورد هر کدام از عنوان ها صحبت خواهیم کرد.

مقالات آموزشی و ویدیوهای آموزشی که در اینده تولید خواهند شد را از دست ندهید.

خدمات سئو یاسئومی

نتیجه گیری

سرویس سئو یاسئومی نسل جدیدی از انجام کارهای فریلنسری باتوجه به ترند جهان و کشور عزیزمان ایران خواهد بود. دیدگاه های جالبی در مورد توسعه پلتفرم خدمات سئو یاسئومی داریم که با کمک شما و همه عزیزان همکاری در زمینه دیجیتال در جهت توسعه آن تلاش خواهیم کرد.