ترجمه فارسی به کردی و ترجمه کردی به فارسی

در گروه ترجمر بهترین ترجمه کردی به فارسی و همچنین ترجمه فارسی به کردی صورت می گیرد . علت این کیفیت مترجمین ماهر این مجموعه هستند .
ثبت سفارش ترجمه

ریشه و تاریخچه زبان کردی

زبان کردی ابزاری است که مردم کرد با استفاده از آن تعامل می کنند . ادبیات کردی بسیار اصیل و سرشار از اسطوره ها ، داستانهای عاشقانه ، حماسه ها و … است . با توجه به اینکه زبان کردی در ظاهر از دسته گویش های فارسی است ، اما از لحاظ دستوری ، معنا شناسی و آوا شناسی بسیار با زبان فارسی متفاوت است .

زبان کردی در غرب و شمال غربی کشور بسیار مشهود است . این زبان به چند نوع تقسیم میشود : کردی کرمانجی ، کرمانشاهی ،ایلامی ،کلهری . علاوه بر کشور ایران در کشور های دیگر هم زبان کردی به رسمیت شناخته شده است و کشورهایی مانند ترکیه ، عراق ، سوریه ، ارمنستان و … .

روز 25 اردیبهشت برابر با 15 مه روز زبان کردی شناخته شده است . در این روز اولین شماره مجله کردی هاوارد توسط جلادت بدرخان در دمشق منتشر شده است . بیشتر واژگان زبان کردی ریشه کهن ایرانی دارند . این گویش بسیار اصیل است و تاثیر از زبان های دیگر نگرفته است .

برای ثبت سفارش ترجمه هم اکنون کلیک کنید

خدمات ترجمه زبان های مختلف

  • ترجمه استانبولی به فارسی و فارسی به استانبولی

  • ترجمه چینی به فارسی و فارسی به چینی

  • ترجمه روسی به فارسی و فارسی به روسی

  • ترجمه ایتالیایی به فارسی و فارسی به ایتالیایی

  • ترجمه کردی به فارسی و فارسی به کردی

تضمین کیفیت ترجمه

پرداخت مرحله به مرحله وجه ترجمه

پرداخت اقساطی وجه

در شرایطی که ترجمه مقاله شما حجیم باشد و تعداد صفحات زیاد باشد می توانید مبلغ ترجمه را به صورت گام به گام پرداخت کنید و در هر مرحله بخش ترجمه شده را تحویل بگیرید و چناچه نیازمند تغییر و اصلاح ترجمه باشد پشتیبانی خواهد شد . پرداخت مرحله به مرحله ترجمه باعث میشود شما بتوانید کار ترجمه خود را مرحله به مرحله تحویل بگیرید و کیفیت کار را ارزیابی کنید .

تضمین بازگشت وجه ترجمه مقاله

بازگشت وجه درصورت عدم رضایت شما

ترجمه های انجام شده در سایت ما به کمک برترین مترجمین که تجربه زیادی در امر ترجمه دارند انجام می گیرد و به همین خاطر کیفیت ترجمه بسیار بالاست و نگرانی از کیفیت کار نیست اما اگر تحت شرایطی که شما از کیفیت کار راضی نبودید و با تغییر محقق همچنان نظر شما جلب نشد ما وجه پرداختی شما را عودت خواهیم داد .

ترجمه

تضمین تغییر مترجم

در شرایطی که از کیفیت ترجمه انجام شده راضی نباشید در مرحله اول کار ترجمه شما به دست مترجمی که روی مقاله شما کار کرده دوباره بازخوانی خواهد شد و ایرادات برطرف می گردد . اگر همچنان از کیفیت ترجمه رضایت نداشه باشید ما این تضمین را می دهیم که پروژه شما را به مترجم دیگری واگذار کنیم تا رضایت شما کسب گردد .

ترجمه فارسی به کردی

ترجمه کردی به فارسی

تفکر اشتباهی در بین عموم وجود دارد که زبان کردی برگرفته از زبان فارسی است . درواقع زبان کردی از دیدگاه کلی شباهت هایی به زبان فارسی دارد ، اما زبان کردی به خودی خود ویژگی های دارد که در هیچ نوع از زبان های فارسی وجود ندارد . زبان کردی بسیار کهن و ارزشمند است .

کتیبه های بیستون به زبان کردی نوشته شده اند . ترجمه کردی به فارسی حتی در ترجمه متون بسیار قدیمی و باستان شناسی کاربرد دارد . در ترجمه کردی به فارسی بسیار باید دقت داشت . قوائد زبان شناسی در زبان کردی بسیار متفاوت با زبان فارسی است . مترجمین مجموعه ترجمر به تمام این قوائد مسلط هستند .

با توجه به این که زبان کردی قوائد خاص و تمام مشخصات یک زبان را دارد . به همین دلیل کردی را نه یک لهجه بلکه یک زبان رسمی باید معرفی کرد . زبان کردی در عراق زبان رسمی است . با توجه به این تعاریف ، اهمیت فوق العاده ترجمه کردی به فارسی مشخص می شود.

ترجمه کردی به فارسی

معرفی تیم ترجمر

مجموعه ترجمر تشکیل شده از بهترین مترجمین و متخصصین حوزه ترجمه کردی است . تمام مترجمین این مجموعه تحصیلات آکادمیک در زمینه شناخت زبان کردی و ترجمه کردی به فارسی دارند . هر یک از این اشخاص تجربه چندین ساله در زمینه ترجمه زبان کردی دارند .

موارد فوق در مراحل استخدام به دقت مورد بررسی قرار میگیرد . تجربیات اشخاصی که برای استخدام اقدام کرده اند طی چندین آزمون محک زده می شود . روند استخدام در مجموعه ترجمر به این شکل است . این سخت گیری در امر استخدام باعث شده است که بهترین نیرو و کادر پرسنلی در مجموعه ترجمر شکل بگیرد .

تعهد و مسؤلیت پذیری در مترجمین یک صفت بسیار مهم است . تمام تلاش شبکه مترجمین ترجمر بر این اساس است که به اعتماد شما عزیزان پاسخ صحیح دهند . دریافت رضایت از سمت مشتری برای هر یک از مترجمین به این معناست که توانسته وظیفه ترجمه کردی خود را به نحو احسن به اتمام رساند .

سفارش ترجمه مقاله

ترجمه فارسی به کردی

در مجموعه بزرگ ترجمر ، عمل ترجمه فارسی به کردی انجام می شود . دانش مترجمین مجموعه فقط بر یک محور نیست . یعنی ترجمه در این تیم مانند یک اتوبان دو طرفه است و ترجمه فارسی به کردی هم با کیفیت چه بسا بیشتر از ترجمه کردی به فارسی انجام می شود .

شما به راحتی می توانید که متون فارسی خود را برای انجام ترجمه کردی در سایت ترجمر ثبت کنید . مترجمین با مهارت فراوان که در زمینه ترجمه کردی دارند به راحتی و در کمترین زمان ترجمه را انجام می دهند . همچنین با توجه به این که در کشور عزیزمان زبان کردی وجود دارد ، نیاز به ترجمه فارسی به کردی بسیار مشهود است .

در زمینه ترجمه فارسی به کردی مترجمین مجموعه ترجمر بسیار خوش درخشیده اند . برای دیدن مهارت پرسنل ترجمر کافی است تنها یک مرتبه در این سایت سفارش ترجمه کردی را ثبت کنید . به هیچ عنوان از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد . مجموعه ترجمر تا زمانی که شما به نتیجه دلخواه برسید همراهتان خواهد بود .

ترجمه کردی به فارسی

ترجمه فوری ، سریع ، ضروری

خدمتی دیگر از مجموعه ترجمر ارئه ترجمه فوری و ضربالعجل است . در مواردی که مخاطب برای تحویل ترجمه خود وقت کافی را ندارد این خدمت بسیار کمک کننده است . در این روش متن سفارش داده شده از سمت کاربر توسط چندین مترجم به طور هم زمان ترجه می شود .

در نهایت زمانی که ترجمه به اتمام رسید ، متون ترجمه شده جمع آوری و توسط یک کارشناس ویراستاری و مرتب می شود . در مجموعه ترجمر بهترین کادر مترجمین و انسجام بی نظیر در حال فعالیت می باشند . شما عزیزان با ثبت سفارش در بخش ترجمه فوری ، با سرعت فوق العاده و بهترین کیفیت ممکن ترجمه کردی خود را دریافت می کنید .

در شبکه ترجمر ، خدمات بر اساس نیاز های اساسی مشتریان طراحی شده است . مدیران مجموعه ترجمر فکر همه چیز را از ابتدا تا انتها ترجمه و نیاز های به وجود آمده در این مسیر را کرده اند . تا به امروز بیش توانسته ایم رضایت کامل مشتریان را حاصل کنیم و این افتخار بزرگی است .

برای ثبت سفارش ترجمه مقاله هم اکنون کلیک کنید

ترجمه مرحله به مرحله

شما کاربران گرامی در سایت ترجمر می توانید متون حجیم خود را طبق نظر خود بخش بندی کنید . سپس برای ترجمه به مترجم مربوطه ارسال کنید . ترجمه به این شکل صورت می گیرد که ، مترجم پس از اتمام یک بخش ترجمه آن را برای شما ارسال خواهد کرد .

کاربر پس از دریافت متن ترجمه مدت زمان مشخص را برای بررسی در اختیار دارد . پس از تایید نهایی از سمت کاربر ، پرداخت وجه صورت می گیرد و در نهایت ترجمه بخش بعدی آغاز می گردد . با این روش چندین چالش از کاربر رفع می شود . اول اینکه فشار مالی و پرداخت هزینه کلی از بین می رود .

یعنی کاربر با دریافت مرحله به مرحله پرداخت را انجام می دهد . دومین چالش زمان بررای بررسی و خطا یابی است ، با این روش کاربر با خیال آسوده هر بار فقط بخش مشخص شده را بررسی می کند . مترجمین مجموعه ترجمر از بهترین و فاخرترین افراد در زمینه ترجمه کردی هستند .

گارنتی 48 ساعته ترجمه

مجموعه ترجمر برای خدمات و انواع ترجمه های خود گارنتی و ضمانت 48 ساعته صادر می کند . مفاد این ضمانت نامه به این شرح است : شما عزیزان میتوانید از لحظه دریافت فایل تا مدت 48 ساعت هرگرنه خطا و ابهام را گزارش دهید . همچنین می توانید در صورت عدم رضایت کافی از ترجمه ، درخواست تغییر مترجم داشته باشید .

در مدت 48 ساعت شما هرگونه تغییر در متن و محتوا ترجمه شده خود داشته باشید توسط مجموعه پذیرفته خواهد شد . پشتیبانان گروه ترجمر برای پاسخ گویی به شما عزیزان آماده هستند . مجموعه ترجمر با نهایت توان و تلاش خود در راستای جلب رضایت مشتریان قدم برمی دارد .

شما عزیزان با اطمینان خاطر کامل در این مجموعه ثبت سفارش را انجام بدهید . زیرا وجود گارانتی 48 ساعته ، خود دلیلی بر این است که این مجموعه با اطمینان کامل از کیفیت ، مجصولات خود را راسال می کند . همراه با ترجمر شما به تمام درخواست های خود در زمینه ترجمه ترکی به فارسی خواهید رسید .

ترجمه مقالات کردی

 قطعا در سرزمین هایی که به زبان کردی گویش می کنند مقالات علمی و پژوهشی نوشته می شود . برای انتشار این مقالات نیاز به یک ترجمه عالی و درجه یک داریم . مترجمین ترجمر با توجه به بار علمی و تجربه بسیار بالایی که دارند ، بسیار راحت این مقالات را ترجمه می کنند .

همچنین روند برعکس این پروسه در مجموعه ترجمر امکان پدیر است . یعنی شما عزیزان می توانید متن مقالات فارسی خود را به زبان کردی ترجمه کنید . درواقع در مجموعه ترجمر هر ترجمه ای که صورت بگیرد عمل برعکس آن هم انجام خواهد شد .

نویسندگان و شاعران بزرگ بسیاری در خطه کرد زبان کشور ایران پرورش یافته اند . این موضوع نشان دهنده این است که این قشر از جامعه در سطح علمی و فرهنگی بسیار بالایی قرار دارند . مجموعه  ترجمر تمام متون و مقالات کردی را به زبان فارسی ترجمه می کند . کیفیت ترجمه و بازگرانی متون کردی به فارسی بسیار بالا است .

ترجمه روزنامه و اخبار

روزانه اخبار بسیار زیادی در سطح جهان به زبان های مختلف هر کشور منتشر می شود . در کشور هایی که زبان کردی را به رسمیت شناخته اند نیز اخبار به صورت صوت و تصویری در رسانه ها و همچنین به صورت متن در روزنامه ها منتشر می شود . مجموعه ترجمر این اخبار و اطلاعیه ها را به صحیح ترین شکل ممکن ترجمه می کند .

گروه پژوهشگر ترجمر ، روزانه اخبار داغ و مهم را به مترجمین ارجاع می دهد . ترجمه متن اخبار باید سریع انجام شود و منتشر شود . به همین علت فقط مترجمین بسیار سریع در این بخش فعالیت می کنند . اگر شما فردی هستید که اطلاع از اخبار برایتان بسیار مهم است ، حتما این بخش را از دست ندهید .

ترجمه رزومه و مدارک تحصیلی

 برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشور هایی که به زبان کردی تکلم می کنند ، باید مدارک رزومه خود را به زبان کردی ترجمه کنید . مترجمین ترجمر این ترجمه را با برترین کیفیت انجام می دهند . شما عزیزان فقط کافی است که مدارک خود را برای انجام ترجمه در سایت ترجمر ثبت کنید .

حفظ محرمانگی مدارک شما در گروه ترجمر تضمین شده است . مدارک تحصیلی و رزومه کاری برای افراد بسیار مهم و با ارزش است . این ارزش را مترجمین ترجمر به خوبی درک کرده و بهترین کیفیت از ترجمه را به شما تقدیم می کنند . شما با مترجمین ترجمر هیچ نگرانی مخواهید داشت .

هرینه ترجمه کردی به فارسی

مبلغ پرداختی شما کاربران در قبال انجام ترجمه کردی به فارسی به چند عامل بستگی دارد . مجموعه ترجمر ترجمه متون را به دو بخش کلی : سطح عالی و سطح خوب تقسیم کرده است . این دو سطح در تمام مراحل شبیه به هم بوده و فقط در مرحله آخر و قبل ارسال به مشتری تفاوت دارند .

در هر دو سطح متون توسط برترین مترجمین ، ترجمه می شود . فرق اساسی این دو سزح این است که در سزح عالی متون قبل از ارسال بار دیگر توسط کارشناسان حرفه ای بازنگری می شوند . اما در سطح خوب این مرحله وجود ندارد . شما با این طبقه بندی می توانید با توجه به اهمیت متن و هزینه مد نظر خود یکی از بخش ها را انتخاب کنید .

این طبقه بندی باعث شده که شما عزیزان بتوانید بین متون عمومی و تخصصی تفاوت قیمت پرداختی ایجاد کنید . مجموعه ترجمر برای تمام چالش هایی که ممکن است برای مخاطبان ایجاد شود راه حلی طراحی کرده است . با مجموعه ترجمر همراه بهترین ها هستید .

سخن آخر

با توجه به این که زبان کردی در سراسر دنیا به گونه ای پراکنده شده است و همچنین بخش قابل توجهی از کشور ایران نیز به این زبان اصیل سخن می گویند ، اهمیت ترجمه کردی به فارسی بسیار ملموس است . شما مخاطبان گرامی می توانید هر گونه ترجمه فارسی به کردی را نیز در سایت ترجمر سفارش دهید .

زبان کردی بسیار با قدمت است و نشانه هایی از آن بر آثار تاریخی موجود می باشد . ترجمه کردی به فارسی با بالاترین سطح کیفیت فقط به دست مترجمین ترجمر امکان پذیر است . پس درنگ نکنید و الان سفارش خود را ثبت نمایید .

کیفیت ترجمه کردی به فارسی را چگونه تضمین می کنید ؟

سایت ترجمر با بهره گیری از مترجمان متخصص و با تجربه این تضمین را به شما می دهد که کیفیت کار ترجمه کردی به فارسی شما در بالاترین سطح ممکن قرار دارد . لازم به توضیح است که با استفاده از شرایط ترجمه طلایی محتوای ترجمه شده شما قبل از ارائه بازنگری خواهد شد.

چه مدت زمان می برد تا مقاله من ترجمه شود؟

در مواردی که مقاله شما زیر 10 صفحه حجم داشته باشد می توانیم بین 1 تا 2 روزکاری ترجمه شما را آماده کنیم اما اگر عجله دارید می توانید با استفاده از شرایط طلایی سایت ترجمر ترجمه خود را در کمتر از یک روز تحویل بگیرید .

چه مدت زمان میبرد تا پس از سفارش کار ترجمه آغاز شود؟

هر زمانی که شما سفارش ترجمه خود را برای ما ثبت کنید ظرف مدت یک الی 2 ساعت فایل شما برای مترجمان ارسال خواهد شد و پس از آن با شما تماس میگیریم و شرایط و قیمت را به شما اطلاع می دهیم و پس از توافق کار را شروع میکنیم

چه تضمینی برای کیفیت ترجمه وجود دارد؟

پس از این که کار ترجمه را از ما تحویل بگیرید وارد گارانتی 48 ساعته ترجمه خواهید شد در این مدت وقت دارید تا کیفیت ترجمه را بررسی کنید و هر بخش که احساس کردید نیاز به اصلاح دارد را به اطلاع ما برسانید تا سریعا برای شما اصلاح کنیم و اگرچناچه از کل کار راضی نباشید امکان تغییر مترجم برای شما فراهم است .

آیا می توانم نمونه کاری را قبل از شروع از مترجمان شما داشته باشم؟

بله اگر تمایل دارید که قبل از شروع کار ترجمه نمونه ای از کار مترجم خود را ببینیند می توانیم برای شما ارسال کنیم .

آیا در زمینه ترجمه کتاب کردی هم فعالیت می کنید ؟

بله ، ما در این حوزه به صورت تخصصی ترجمه کتاب را پذیرش میکنیم و با بالاترین سطح کیفیت به شما عزیزان تحویل خواهیم داد .

یک پاسخ بگذارید