بهترین کتاب های انگیزشی
31
دسامبر

لیست بهترین کتاب های انگیزشی

بهترین کتاب های انگیزشی

همه ما در زندگی با چالش های مختلفی روبرو هستیم؛ برخی آسان و برخی بسیار سخت. در این میان کتاب ها بهترین راهنماهای ما هستند. تمامی کارها با انگیزه و تلاش به نتیجهخواهد رسید و در این  میان باید کسی باشد که در این مسیر شما را هدایت کند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با بهترین کتاب های انگیزشی در حوزه های مختلف آشنا کنیم.

با مطالعه این کتاب ها میتوانید به نقاط قوت و نقاط ضعفتان پی ببرید، خود را بشناسید و برای تغییرات در زندگی‌تان آمده شوید. قدم های موثر بردارید و با آگاهی کامل به سوی موفقیت های بی پایان گام بردارید. این کتاب ها راهنمای خوبی برای درک و شناسایی عامل انگیزش‌تان خواهد بود. با ما همراه باشید.

بهترین کتاب های انگیزشی برای موفقیت در کسب و کار و افزایش ثروت

بسیاری از افراد سعی دارند تا کسب و کارشان را رونق بخشند و به عبارتی ثرتمند شوند. برای تحقق این هدف باید انگیزه ای در شما جرقه بزند و نوری شما را هدایت کند. چه راهنمایی بهتر از کتاب. شما باید تغییراتی را ایجاد کنید و باید این تغییرات را بدانید. کتاب ها، بطور قطع یکی از بهترین ابزارهایی هستند که همراه موفقیت در کار و بار ما هستند.

1.انسان در جستجوی معنا

«انسان در جستجوی معنا» یکی از بهترین کتاب های انگیزشی در حوزه کسب و کار است. این کتاب خاطرات روان پزشک ویکتور فرانکل با توصیفات خود از زندگی در اردوگاه های مرگ نازی‌ها و درس های آن برای بقای معنوی، انواع خوانندگان در رده های سنی مختلف را مجذوب خود کرده است. بین سال های 1942 و 1945 فرانکل در چهار اردوگاه مختلف از جمله آشویتش کار کرد، در حالی که والدین، برادر و همسر باردارش جان باختند.

فرانکل بر اساس تجربیات خود و تجربیات دیگرانی که بعداً در تمرین خود به آنها پرداخته است، استدلال می‌کند که ما نمی‌توانیم از رنج اجتناب کنیم، اما می‌توانیم انتخاب کنیم که چگونه با آن کنار بیاییم، معنایی در آن پیدا کنیم و با هدفی جدید به جلو برویم. نظریه فرانکل که به عنوان لوگوتراپی شناخته می شود، معتقد است که انگیزه اصلی ما در زندگی، همانطور که فروید اظهار داشت، لذت نیست، بلکه کشف و تعقیب چیزی است که ما شخصاً معنی دار می دانیم.

در زمان مرگ فرانکل در سال 1997، کتاب «انسان در جستجوی معنا» بیش از 10 میلیون نسخه به بیست و چهار زبان فروخته بود. یک نظرسنجی از خوانندگان در سال 1991 برای کتابخانه کنگره که از خوانندگان خواسته شد تا نام «کتابی را که در زندگی شما تغییر ایجاد کرد» نام ببرند، کتاب جستجوی معنا را در میان ده کتاب تأثیرگذار در آمریکا یافت.

بهترین کتاب های انگیزشی

2.تختخوابت رو مرتب کن

یکی دیگر از بهترین کتاب های انگیزشی کتاب «تختخوابت رو مرتب کن» است. اگر می خواهید دنیا را تغییر دهید، با مرتب کردن تخت خود شروع کنید. در 17 مه 2014، دریاسالار ویلیام اچ. مک ریون در کلاس فارغ التحصیلان دانشگاه تگزاس در آستین در روز آغاز به کار آنها سخنرانی کرد. او با الهام گرفتن از شعار دانشگاه، «آنچه اینجا شروع می‌شود، دنیا را تغییر می‌دهد»، ده اصل را که در طول آموزش نیروی دریایی آموخته بود، به اشتراک گذاشت که به او کمک کرد تا بر چالش‌ها نه تنها در آموزش و حرفه دریایی طولانی‌اش، بلکه در طول زندگی‌اش غلبه کند. و او توضیح داد که چگونه هر کسی می تواند از این درس های اساسی برای تغییر خود – و جهان – برای بهتر شدن استفاده کند.

سخنرانی اصلی دریاسالار مک ریون با بیش از 10 میلیون بازدید در فضای مجازی منتشر شد. مک‌ریون با تکیه بر اصول اصلی بیان شده در سخنرانی‌اش، اکنون داستان‌هایی از زندگی خود و افرادی که در طول خدمت سربازی‌اش با آن‌ها برخورد کرده و با سختی‌ها برخورد کرده‌اند و با عزم، دلسوزی، افتخار و شجاعت تصمیم‌های سخت گرفته‌اند را بازگو می‌کند. این کتاب بی‌زمان که با فروتنی و خوش‌بینی فراوان گفته می‌شود، حکمت ساده، توصیه‌های عملی و کلمات تشویقی را ارائه می‌کند که خوانندگان را برای دستیابی به دستاوردهای بیشتر، حتی در تاریک‌ترین لحظات زندگی، ترغیب می‌کند.

بهترین کتاب های انگیزشی

3.داستان من

«داستان من» یکی دیگر از بهترین کتاب های انگیزشی در حوزه کسب و کار است. این مجموعه مهم از حکایات و خاطرات شیخ محمد بن راشد آل مکتوم به مناسبت پنجاه سال خدمت عمومی وی که با انتصاب وی به عنوان وزیر دفاع دبی در سال 1968 آغاز شد منتشر شده است. رشد از یک بندر تجاری کوچک و شلوغ به یک کلان شهر بین المللی در قلب تجارت جهانی. آنها تحول امارات متحده عربی را از یک ایده آل مشترک به کشوری ثبت می کنند که در آن بیش از 195 ملیت در صلح، هماهنگی و رفاه زندگی و کار می کنند.

آنها بینش هایی را از مردی آشکار می کنند که انگیزه، عزم و اراده برای موفقیت او افسانه ای شده است. در درون این داستان ها قلب شیخ محمد دولتمرد، سوارکار، شاعر و رهبر نهفته است. آنها با هدف الهام بخشیدن و اطلاع رسانی به نسل های جدید از خوانندگان، و تجلیل از دستاوردهای این ملت جوان و سرزنده و افرادی که آن را شکل داده اند، نوشته شده اند. این جشن زندگی در خدمت به طور اجتناب ناپذیری ناقص است. همانطور که خود شیخ محمد اشاره می کند، هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن باقی مانده است. با این حال، تنها به عنوان رکورد پنجاه سال اول، بخشی از میراث قابل توجهی را تشکیل می دهد. عناوین دیگر کتاب هایی که توسط شیخ محمد نوشته شده و منتشر شده است عبارتند از «زاید»، «تأملاتی در مورد شادی و مثبت»، «جرقه های آیه» و «دو رهبر بزرگ».

بهترین کتاب های انگیزشی

4.ذهن شما دوست‌تان نیست!

یکی دیگر از بهترین کتاب های انگیزشی کتاب «ذهن شما دوستتان نیست» است. کامپیوتر و تلفن همراه شما می دانند چه روزی است. پس چرا باید ذهن شما در گذشته زندگی کند؟ بزرگترین چالشی که ما با آن روبرو هستیم این است که بر ذهن خود حکومت کنیم، مبادا بدون اینکه ما از آن آگاه باشیم، بر ما حکومت کنند. چگونه می‌توانید به ناظر آگاهانه افکار خود تبدیل شوید و از کنترل زمان حال خود جلوگیری کنید و تفکرات مبتنی بر گذشته را متوقف کنید؟ چگونه ذهن خود را متحد، خدمتکار و بهترین دوست خود می سازید؟

ذهن شما یکی از قدرتمندترین ابزارهایی است که در اختیار دارید. اکنون یاد خواهید گرفت که زندگی عاطفی، آزادی معنوی و موفقیت مالی که همیشه آرزویش را داشتید ایجاد کنید. ذهن من همیشه دوست من نیست استیون جی فوگل به شما نشان می دهد که چگونه:

– با چالش‌های بیرونی (و شیاطین درونی) با تغییر نحوه نگرش و واکنش ذهن درونی‌تان به آنها مقابله کنید.

– از مسیر خود خارج شوید تا بتوانید هر روز را به بهترین شکل و در زمان حال زندگی کنید.

نترس شوید تا بتوانید همیشه در بهترین حالت خود باشید.

– رفتارهایی را که تا به حال در زندگی شما مخل بوده است، شناسایی و مدیریت کنید.

– به گونه ای رفتار کنید که با اهداف شما هماهنگ باشد.

بهترین کتاب های انگیزشی

5.کفش فروش پیر

«کفش فروش پیر» یکی دیگر از بهترین کتاب های انگیزشی در حوزه کسب و کار است. این راهنمای کسب درآمد اضافی با فروش کفش های دست دوم در وب سایت های تجارت الکترونیک است. فروش کفش های دست دوم یک جایگزین عالی برای کار پاره وقت برای شخص دیگری است. کسی که این کتاب را نوشته است بنیانگذار برند بزرگ نایک است. اینکه از چه جایی شروع کرده و حال در چه نقطه ای از موفقیت ایستاده است. امیدواریم این راهنما به شما آرامش مالی بدهد و پایه و اساس را برای ساختن یک زندگی کامل آماده کند.

بهترین کتاب های انگیزشی

بهترین کتاب های انگیزشی برای بالا بردن اعتماد به نفس

عده زیادی از مردم از نداشتن اعتماد به نفس رنج میبرد. بهترین راه برای درمان این مشکل خواندن کتاب است که دوست و یار همیشگی ما بوده است. در ادامه بهترین کتاب های انگیزشی درباره بالا بردن اعتماد به نفس را به شما عزیزان معرفی خواهیم نمود.

1.تو کله‌خر هستی!

یکی دیگر از بهترین کتاب های انگیزشی کتاب «تو کله خر هستی» است. در این راهنمای سرگرم‌کننده و جذاب، نویسنده پرفروش و مربی موفقیت در جهانگردی، جن سیندرو، 27 فصل پر از داستان‌های خنده‌دار الهام‌بخش، توصیه‌های حکیم، تمرین‌های آسان و فحش‌های گاه به گاه ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند: باورها و رفتارهای خود خرابکارانه را تغییر دهید که شما را از دستیابی به آنچه می خواهید باز می دارد، زندگی ای بسازید که کاملاً دوستش دارید. و همین حالا آن را ایجاد کنید، از قبل پول لعنتی به دست آورید. همونی که تا حالا نساخته بودی

در پایان «تو کله‌خر هستی!»، خواهید فهمید که چرا اینگونه هستید، چگونه چیزی را دوست داشته باشید که نمی توانید تغییر دهید، چگونه چیزی را که دوست ندارید تغییر دهید، و چگونه از الاغ بودن برای ضربه زدن به افراد جدی استفاده کنید.

بهترین کتاب های انگیزشی

2.کتاب رمز اعتماد به نفس

«رمز اعتماد به نفس» یکی از بهترین کتاب های انگیزشی در حوزه تقویت اعتماد به نفس است. به دنبال موفقیت کتاب Lean In و چرا زنان باید بر جهان حکومت کنند، نویسندگان کتاب پرفروش Womenomics یک راهنمای آموزنده و کاربردی برای درک اهمیت اعتماد به نفس و یادگیری نحوه دستیابی به آن برای زنان در تمام سنین و در تمام مراحل ارائه می کنند. زنان شاغل امروزی تحصیل کرده تر و شایسته تر از هر زمان دیگری هستند. با این حال مردان هنوز در دنیای شرکت ها غالب هستند. در کتاب رمز اعتماد به نفس، کلر شیپمن و کتی کی استدلال می کنند که دلیل اصلی اعتماد به نفس است.

کی و شیپمن با ترکیب تحقیقات پیشرفته در زمینه ژنتیک، جنسیت، رفتار و شناخت با نمونه هایی از زندگی خود و سایر زنان موفق در سیاست، رسانه و تجارت فراتر از توصیه به زنان برای “تکیه کردن” هستند. آنها الهامات و توصیه های عملی را ارائه می دهند که زنان برای کاهش شکاف و دستیابی به مشاغلی که می خواهند و سزاوار آن هستند، نیاز دارند.

بهترین کتاب های انگیزشی

3.کتاب روانشناسی عزت نفس

یکی دیگر از بهترین کتاب های انگیزشی کتاب «روانشناسی عزت نفس» است. کتاب ناتانیل براندن نقطه اوج یک عمر تمرین و مطالعه بالینی است که قبلاً در نسخه گالینگور خود به عنوان یک اثر کلاسیک و مهم‌ترین اثر در این موضوع مورد استقبال قرار گرفته است. کتاب شش ستون عزت نفس که از نظر وسعت و بینش بسیار زیاد و پر از بینش در مورد انگیزه و رفتار انسان است، خواندنی ضروری برای هر کسی است که علاقه شخصی یا حرفه ای به عزت نفس دارد.

این کتاب به‌طور قانع‌کننده‌ای نشان می‌دهد که چرا عزت‌نفس برای سلامت روان‌شناختی، موفقیت، شادی شخصی و روابط مثبت پایه‌ای است. براندن شش رکن را معرفی می کند. شش شیوه مبتنی بر عمل برای زندگی روزمره که پایه و اساس عزت نفس را فراهم می کند و اهمیت محوری عزت نفس را در پنج زمینه بررسی می کند: محل کار، فرزندپروری، آموزش، روان درمانی، و فرهنگ. این کار دستورالعمل‌های مشخصی را برای معلمان، والدین، مدیران و درمانگرانی که مسئول رشد عزت نفس دیگران هستند، ارائه می‌کند. نشان می دهد که چرا در دنیای پر هرج و مرج و رقابتی امروز، عزت نفس برای قدرت شخصی و حرفه ای ما اساسی است.

بهترین کتاب های انگیزشی

4.صورتت را بشور دخترجان

یکی دیگر از بهترین کتاب های انگیزشی کتاب «صورتت را بشور دخترجان» است. در این کتاب، هر فصل به دروغ متفاوتی می‌پردازد که راشل به آن اعتقاد داشته است، نمونه‌های معتبری از زندگی خودش که آن دروغ‌ها را نشان می‌دهد و سپس روش‌هایی را که او برای شکست دادن آن دروغ‌ها استفاده می‌کرد (یا آرزو می‌کرد استفاده می‌کرد). اینها عناوین بزرگ و آسیب پذیری هستند مانند «تا الان باید دورتر باشم» و «هرگز از این گذشته نخواهم کرد».

راشل نمی خواهد این کتاب زندگی شما را تغییر دهد. او از شما می‌خواهد که این کتاب را بخوانید و سپس احساس قدرت کنید تا زندگی خود را تغییر دهید.

«دختر، صورتت را بشویید، دوز صحبت مستقیم با اکتان بالا است که شما را به سوی دیگر تف می‌دهد و رویاهایی را که مدت‌ها قبل قطع کرده‌اید، دنبال می‌کنید».

بهترین کتاب های انگیزشی

5.خودت را به فنا نده

«خودت را به فنا نده» یکی از بهترین کتاب های انگیزشی در حوزه تقویت اعتماد به نفس است. آیا از احساس عصبانیت خسته شده اید؟ اگر هستید، گری جان بیشاپ پاسخ را دارد. در این کتابچه راهنمای ساده، او ابزارها و توصیه‌هایی را به شما می‌دهد که برای از بین بردن سرباره‌ای که بر شما سنگینی می‌کند و تبدیل به نسخه‌ی واقعاً بی‌نظیر خودتان شوید. او کارگردانی می کند: “با معجزه ای که هستی بیدار شو”. “این چیزی است که شما فراموش کرده اید: شما معجزه ای از وجود هستید.” این افراد دیگر نیستند که در راه شما ایستاده اند، حتی شرایط شما نیستند که مانع از پیشرفت شما می شوند. این خودتان هستید و خودگویی منفی که مدام به خودتان می گویید.

در کتاب خودت را به فنا نده، بیشاپ شما را از طریق یک سری از هفت ادعا راهنمایی می کند:

  • من حاضرم
  • من برای برنده شدن برنامه ریزی شده ام.
  • گرفتم.
  • من عدم اطمینان را در آغوش می کشم.
  • من افکار من نیستم. من همان کاری هستم که انجام می دهم.
  • من بی امان هستم
  • من هیچ انتظاری ندارم و همه چیز را می پذیرم.
بهترین کتاب های انگیزشی

بهترین کتاب های انگیزشی برای زنان

1.لحظه صعود

یکی دیگر از بهترین کتاب های انگیزشی کتاب «لحظه صعود» است. ملیندا در کتابش داستان افرادی الهام‌بخش را تعریف می‌کند که از طریق کارش در سراسر جهان با او آشنا شده است، داده‌ها را بررسی می‌کند و مسائلی را که نیاز به توجه ما دارند، از ازدواج کودکان گرفته تا نابرابری جنسیتی در محیط کار به خوبی نشان می‌دهد.

ملیندا گیتس سال های زیادی را با زنان در سراسر جهان کار کرده است. این کتاب مانیفست فوری برای جامعه‌ای برابر است که در آن زنان در همه عرصه‌های زندگی ارزشمند و شناخته می‌شوند. بیش از همه، دعوت به وحدت، شمول و پیوند است. ما بیش از هر زمان دیگری به این پیام نیاز داریم.»

در بیست سال گذشته، ملیندا گیتس در ماموریت یافتن راه حل هایی برای افرادی با فوری ترین نیازها، در هر کجا که زندگی می کنند، بوده است. در طول این سفر، یک چیز به طور فزاینده ای برای او روشن شده است: اگر می خواهید جامعه ای را بالا ببرید، باید از پایین نگه داشتن زنان دست بردارید. او که با احساس، صراحت و مهربانی می نویسد، ما را با زنان قابل توجهی آشنا می کند و قدرت ارتباط با یکدیگر را نشان می دهد.

بهترین کتاب های انگیزشی

2.سرگذشت ندیمه

یکی دیگر از بهترین کتاب های انگیزشی کتاب «سرگذشت ندیمه» است. رمان دیستوپیایی محبوب مارگارت اتوود، داستان ندیمه، طیف گسترده ای از مسائل مربوط به قدرت، جنسیت و سیاست مذهبی را بررسی می کند. برنده چندین جایزه امی و گلدن گلوب، کلر دینز (معبد گراندین، میهن) اجرای تکان دهنده ای از این کلاسیک در داستان های گمانه زنی ارائه می دهد، یکی از قدرتمندترین و پرخواننده ترین رمان های زمان ما.

پس از اینکه یک حمله تروریستی صحنه‌سازی شده رئیس‌جمهور و اکثر اعضای کنگره را می‌کشد، دولت سرنگون می‌شود و توسط جمهوری ظالمانه و کنترل‌کننده گیلیاد تصرف می‌شود. آفرد، که اکنون یک خدمتکار در خانواده فرمانده مرموز و همسر تلخش است، می تواند زمانی را به یاد بیاورد که با شوهر و دخترش زندگی می کرد و قبل از اینکه حتی نام خود را از دست بدهد، شغلی داشت. با وجود خطر، آفرد می آموزد که در اسرار صمیمی کسانی که هر حرکت او را کنترل می کنند، عبور کند و زندگی خود را با شکستن قوانین به امید پایان دادن به این ظلم به خطر بیندازد.

«سرگذشته ندیمه» بخشی از مجموعه A-List Audible است که شامل مشهورترین بازیگران جهان است که آثار ادبی برجسته‌ای را روایت می‌کنند که هر ستاره در انتخاب آن نقشی داشته است.

بهترین کتاب های انگیزشی

3.تغییر مسیر

«تغییر مسیر» یکی از بهترین کتاب های انگیزشی در حوزه زنان است. اگر یک قرص جادویی وجود داشت که می‌توانست شما را خوشحال‌تر کند، شما را به والدین بهتری تبدیل کند، تعدادی از مشکلات رفتاری نوجوانتان را حل کند، تعصبات نژادی را کاهش دهد و شکاف پیشرفت تحصیلی را کاهش دهد، چه؟ چنین قرصی وجود ندارد، اما داستان رویکرد مبتنی بر علمی که در کتاب «تغییر مسیر» توضیح داده شده است می تواند همه اینها را انجام دهد.

تیموتی ویلسون روان‌شناس مشهور جهان به ما نشان می‌دهد چگونه داستان‌هایی را که درباره خود و دنیای اطرافمان می‌گوییم، با اطالعات ظریف، به روش‌هایی که منجر به تغییر پایدار می‌شوند، تغییر مسیر دهیم. کتاب «تغییر مسیر»، جذاب، پیشگامانه و کاربردی، قدرت قابل توجهی را که تغییرات کوچک می‌تواند بر روی دید ما از خود و محیط اطرافمان داشته باشد، نشان می‌دهد، و اینکه چگونه می‌توانیم از آن در زندگی روزمره خود استفاده کنیم.

بهترین کتاب های انگیزشی

4.اتاقی از آن خود

یکی دیگر از بهترین کتاب های انگیزشی کتاب «اتاقی از خود» است. «اتاقی از خود» مقاله ای مبسوط از ویرجینیا وولف است. این مقاله اولین بار در سال 1929 منتشر شد که بر اساس مجموعه ای از سخنرانی های او در کالج نیونهام و کالج گیرتون، دو کالج زنان در دانشگاه کمبریج در اکتبر 1928 نوشته شده است. در حالی که این مقاله گسترده در واقع از یک راوی و روایت داستانی برای کشف زنان استفاده می کند. نویسندگان و شخصیت‌های داستانی، نسخه خطی ارائه مجموعه سخنرانی‌ها با عنوان «زنان و داستان» و از این رو مقاله، غیرداستانی محسوب می‌شوند. این مقاله عموماً به‌عنوان متنی فمینیستی دیده می‌شود و در استدلالش برای فضای مجازی و تحت اللفظی برای نویسندگان زن در یک سنت ادبی که تحت سلطه مردسالاری است مورد توجه قرار می‌گیرد.

بهترین کتاب های انگیزشی

5.حباب شیشه

یکی دیگر از بهترین کتاب های انگیزشی کتاب «حباب شیشه» است. این کتاب پرشور جدید برای اولین بار بسیاری از داستان های برنده جایزه ونسا گبی را گرد هم می آورد.

مگی گی که توسط مگی به عنوان «نویسنده جدید با استعداد فوق العاده ای» توصیف می شود، یک داستان سرای طبیعی است. روایات او با یک لمس سبک فریبنده آشکار می شود و با دلسوزی به بررسی اینکه انسان بودن و چه چیزی ناقص است، می پردازد. «حباب شیشه» درباره کنار آمدن با کارت هایی است که به ما داده می شود.

داستان‌ها حول این شناخت می‌چرخند که کسانی که ناتوان به نظر می‌رسند می‌توانند ثابت کنند که قوی‌ترین کاتالیزور برای تغییر، هم در خود و هم در دیگران هستند. ونسا گبی هرگز از موضوعات دشوار دوری نمی‌کند و دنیایی به شدت احساسی و گاهی ناراحت‌کننده ایجاد می‌کند، اما هرگز کاملاً تاریک یا ناامیدکننده نیست. جرقه های غیرمنتظره و جرقه های طنز کل مجموعه را با خوش بینی خستگی ناپذیر روشن می کند.

بهترین کتاب های انگیزشی

بهترین کتاب های انگیزشی فن بیان و سخنوری

1.آیین سخنرانی

«آیین سخنرانی» یکی از بهترین کتاب های انگیزشی در حوزه تقویت فن بیان و سخنوری است. کارنگی در یک مزرعه در میسوری در فقر به دنیا آمد. در دبیرستان و دانشگاه در باشگاه های مناظره فعال بود. پس از فارغ التحصیلی در نبراسکا فروشنده و در شهر نیویورک بازیگر بود و سرانجام در YMCA به تدریس سخنرانی عمومی پرداخت. کلاس های او بسیار موفق شدند و کارنگی شروع به سخنرانی در خانه های شلوغ کرد. او برای استاندارد کردن روش‌های تدریس خود شروع به انتشار جزوه‌هایی کرد که به صورت کتابی با عنوان سخنرانی عمومی: دوره‌ای عملی برای مردان تجاری (1926؛ همچنین با عنوان سخنرانی عمومی و تأثیرگذاری بر مردان در تجارت منتشر شد) جمع‌آوری کرد. در این زمان او همچنین به عنوان مدیر یک تور سخنرانی با لاول توماس خدمت کرد و حقایق کمی شناخته شده درباره افراد شناخته شده را گردآوری کرد.

کارنگی با کتاب بسیار محبوب «چگونه دوستان به دست آوریم و بر مردم تأثیر بگذاریم» به موفقیتی فوری دست یافت. مانند بسیاری از کتاب‌های او، چیزهای ناشناخته‌ای در مورد روان‌شناسی انسان نشان داد، اما تأکید کرد که نگرش فرد بسیار مهم است. او تعلیم داد که هرکسی می‌تواند از یک معلول بهره‌مند شود، اگر به نحو مطلوبی ارائه شود. کارنگی با فروش توصیه‌هایی که به خوانندگان کمک می‌کرد احساس کنند و شاید موفق شوند، از اشتیاق آمریکایی‌ها برای موفقیت بهره برد. کتاب های دیگر عبارتند از چگونه از نگرانی دست بکشیم و زندگی را شروع کنیم که در درجه اول مجموعه ای از ترفندهای رایج برای جلوگیری از استرس است.

بهترین کتاب های انگیزشی

2.فن بیان را قورت بده!

یکی دیگر از بهترین کتاب های انگیزشی کتاب «فن بیان را قورت بده» است. نویسنده این کتاب آقای مجتبی مصطفایی، مدرس فن بیان نوشته شده است که یکی از کامل ترین و بهترین کتاب هاست که میتوان از آن برای فن بیان و هوش کلامی استفاده کنید. تکنیک های این کتاب به طور حیرت انگیزی برای فن بیان عالی و سطح بالاست.

هر موردی که به فن بیان نیاز دارد و در صحبت کردن شما تاثیر مثبتی دارد در این کتاب بیان شده است. سرفصل های این کتاب عبارت اند از؛

  1. اهمیت فن بیان
  2. ترس از سخنرانی
  3. افزایش اعتماد به نفس در صحبت کردن
  4. روش های صحبت کردن جذاب
  5. اصول متقاعدسازی
  6. تکنیک های حاضر جوابی
  7. صداسازی
  8. بداهه گویی
  9. داستان گویی جذاب
  10. هنر طنز آمیزی
  11. قدرت کلمات
  12. زبان بدن
بهترین کتاب های انگیزشی

3.قدرت بیان

در کتاب «قدرت بیان: تکنیک‌های مؤثر برای ارتباطات پویا» نوشته شده، ماری استاتارد، معلم گفتار و مجری، مجموعه‌ای از نکات و تمرین‌هایی را ارائه می‌کند که به راحتی قابل هضم هستند و می‌توانند حتی به بی‌میل‌ترین ارتباط‌دهنده شفاهی تبدیل به یک مکالمه‌گر پویا شوند. با 74 بخش مستقل طراحی شده برای خواندن به هر ترتیب، قدرت گفتار با روش های عملی برای اجتناب از تله های رایج و همچنین توصیه هایی در مورد سرعت، اشتیاق، آماده سازی، و تحویل بخش بندی شده است. کتاب همراه اشتوتارد، قدرت سخنرانی عمومی، بیشتر به سمت ارائه های رسمی در برابر مخاطبان طراحی شده است.

بهترین کتاب های انگیزشی

4.بهترین راه های فن بیان

یکی دیگر از بهترین کتاب های انگیزشی کتاب «بهترین راه های فن بیان» است. «بهترین راه های فن بیان» پروازی ماجراجویانه و الهام‌بخش را به کلماتی ارائه می‌دهد که واقعاً آنچه را که در ذهن ما می‌گذرد به اشتراک می‌گذارد. در اینجا نویسندگان، مجریان، دانش‌آموزان، وبلاگ‌نویسان حتی “مردان دیوانه” با نیت خوب زبانی را برای انتقال احساسات دقیق، تحریک مخاطبان، خوشحالی و متقاعد کردن ارائه خواهد کرد. «آرتور پلوتنیک» سخن‌گوی تحسین‌شده، بدون فحاشی و سرزنش، طیف کاملی از بیان، از «سخن‌گویی‌های سخت» بازی‌آمیز تا ادبیات ظریف را با صدها نمونه هیجان‌انگیز بررسی می‌کند. او با اعتراف به اینکه همه ما «مثل یک ماهی مرکب در جوهرش» هستیم، وقتی برای اولین بار به دنبال بیانی درخشان است، شوخ طبعی خود را بر عناصری که در نهایت به زبان «شدت شکافت پذیر» منجر می شود، می تاباند.

بهترین کتاب های انگیزشی

5.حرف بزن تا برنده شوی

یکی دیگر از بهترین کتاب های انگیزشی کتاب «حرف بزن تا برنده شوی» است. توانایی صحبت کردن با اعتماد به نفس و ارائه ارائه های برنده می تواند شغل شما را تسریع کند، احترام زیادی از مردم به دست آورد و شما را قادر سازد به بزرگترین و حتی غیرممکن ترین اهداف خود برسید. اما چیزی که بسیاری از مردم متوجه نمی شوند این است که هر کسی می تواند یاد بگیرد که یک سخنران عالی باشد، به همان راحتی که می تواند رانندگی ماشین یا دوچرخه سواری را یاد بگیرد!

برایان تریسی به عنوان یکی از سخنرانان برتر و کارشناسان موفقیت شخصی، مربی ایده آلی است. در «حرف بزن تا برنده شوی»، تریسی ترفندهای آزمایش شده با زمان تجارت را نشان می دهد که خوانندگان می توانند از آنها برای ارائه قدرتمند و متقاعدکننده صحبت کنند، چه در یک جلسه غیررسمی یا در مقابل یک مخاطب بزرگ. خوانندگان یاد خواهند گرفت که چگونه:

* در مقابل هر مخاطبی با اعتماد به نفس، مثبت و آرام شوند

* توجه مردم را از همان ابتدا جلب کنند

* از زبان بدن، وسایل و تکنیک های آوازی استفاده کنند تا شنوندگان را درگیر نگه دارند

* انتقال هموار از یک نقطه به نقطه دیگر

* از طنز، داستان‌ها، نقل قول‌ها و پرسش‌ها به طرز ماهرانه‌ای استفاده کنید

* هنگام ارائه ایده‌های جدید با شک و تردید مقابله کنید.

بهترین کتاب های انگیزشی

درباره ما

در لیست بالا تعدادی از بهترین کتاب های انگیزشی را معرفی نمودیم، اما مطمئنا کتاب های زیادی است که میتوان مطالعه کرد و در نهایت به بهترین نتایج رسید. اگر کتاب مورد علاقه‌تان را پیدا کرده ایم اما نیاز به ترجمه کتاب دارید، میتوانید با تیم ترجمر همراه شوید. تیمی متشکل از بهترین مترجمان متخصص در انواع حوزه های تخصصی که تجربه بالایی در ترجمه متون فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی دارند.